Завдання шкільної олімпіади
10 клас
1.Записати правильно слова
Щедро/обдарований,
людино/день, пр..ц..дент, (С, с)офійський (С, с)обор, хто/зна/з/котрими,
честь/честю, по/івано/франківськи,
на/четверо, ес..е, (з, с)переляку, марок..ан..ський, ім..іграція, екстрен..ий, по/сусідству, дарма/що, с..нт..менталізм,
альпініс..кий, брин..чати.
2.Записати речення, розставити розділові знаки,
зробити синтаксичний розбір (підкреслити члени речення, надписати над кожним
словом, якою частиною мови є, дати загальну характеристику всій конструкції )
Уночі коли з
глибин космосу проступають зорі пробиваються скупим світлом до нас ми відчуваємо що йдемо не просто по землі йдемо по планеті (О.Гончар)
3. Виконати завдання.
1. Поставити іменники у формі орудного відмінка
однини: листоноша, лікар, заполоч, плем’я.
2. Утворити присвійні прикметники: Лука, Параска,
невістка, Софія.
3. Дібрати до фразеологізму битий жук синонімічний
фразеологізм
4. Відредагувати речення.
По нашим вулицям їздять дуже багато машин. Не можна
переходити дорогу перед рухаючимся транспортом. В півп’ятого хлопці відправились
на рибалку. Полтавський Національний педагогічний університет проводить День
відчинених дверей.
Українська література
1.Зробити ідейно-художній аналіз вірша. ( Визначити
тему, головну думку, художні засоби, особливість змалювання ліричного героя)
Щоб стати народом, ще треба пройти крізь тунель
і виловить долю, як грайну сріблясту форель,
ще треба її розділити поміж усіма,
допоки цей люд не накрила снігами зима,
ще треба знайти серцевину в округлім кільці –
що зроблять живі, те не вчинять ніколи мерці.
Та потяг часу гримотить і розчавлює нас,
і темно в тунелі, і просвіт порталу погас,
і тільки, як лава в земному ядрі, гоготить:
твій ворог в тобі, лише ти його можеш убить… (Л.
Горлач)
Завдання шкільної
олімпіади
9 клас
1.Записати правильно слова
Щедро/обдарований,
людино/день, пр..ц..дент, (С, с)офійський (С, с)обор, хто/зна/з/котрими,
честь/честю, по/івано/франківськи,
на/четверо, ес..е, (з, с)переляку, марок..ан..ський, ім..іграція, екстрен..ий, по/сусідству, дарма/що, с..нт..менталізм,
альпініс..кий, брин..чати.
2.Записати речення, розставити розділові знаки,
зробити синтаксичний розбір (підкреслити члени речення, надписати над кожним
словом, якою частиною мови є, дати загальну характеристику всій конструкції )
Уночі коли з
глибин космосу проступають зорі пробиваються скупим світлом до нас ми відчуваємо що йдемо не просто по землі йдемо по планеті (О.Гончар)
3. Виконати завдання.
1. Поставити іменники у формі орудного відмінка
однини: листоноша, лікар, заполоч, плем’я.
2. Утворити присвійні прикметники: Лука, Параска,
невістка, Софія.
3. Дібрати до фразеологізму битий жук синонімічний
фразеологізм
4. Відредагувати речення.
По нашим вулицям їздять дуже багато машин. Не можна
переходити дорогу перед рухаючимся транспортом. В півп’ятого хлопці
відправились на рибалку. Полтавський Національний педагогічний університет
проводить День відчинених дверей.
Українська література
1.Зробити ідейно-художній аналіз вірша. ( Визначити
тему, головну думку, художні засоби, особливість змалювання ліричного
героя)
Щоб стати народом, ще треба пройти крізь тунель
і виловить долю, як грайну сріблясту форель,
ще треба її розділити поміж усіма,
допоки цей люд не накрила снігами зима,
ще треба знайти серцевину в округлім кільці –
що зроблять живі, те не вчинять ніколи мерці.
Та потяг часу гримотить і розчавлює нас,
і темно в тунелі, і просвіт порталу погас,
і тільки, як лава в земному ядрі, гоготить:
твій ворог в тобі, лише ти його можеш убить… (Л.
Горлач)
Комментариев нет:
Отправить комментарий